1) Vrátit zboží můžete jen po písemné dohodě s prodejcem a nebo v případě spotřebitelů (§ 419 občanského zákoníku) do 14dnů od převzetí zboží (bez dohody s prodejcem) můžete odstoupit od smlouvy (viz FORMULÁŘ níže).
2) Zboží vrací zákazník - spotřebitel na své náklady a zodpovídá za poškození při dopravě. Zaslat zboží musí výhradně na níže uvedenou adresu!
3) Odstoupení od smlouvy není možné nepřevzetím zboží od přepravce. V případě nepřevzetí zásilky hradí zákazník - spotřebitel prodejci veškeré náklady s dopravou zboží (v obou směrech) , balné, administrativní náklady a strávený čas.
4) Vrácené zboží musí odpovídat stavu, jako by jej prodejce rozbalil a ukázal na pultě v prodejně zákazníkovi. Pokud je zboží používané, poškozené, špinavé nebo zapáchá, bude částka, kterou Vám vracíme ponížena dle stavu zboží.
5) Vrácené zboží nemusíte vracet v původním obalu, avšak chybějící nebo poškozený obal Vám bude odečten z vracené částky.
6) Náklady na dopravu vracíme v hodnotě nejnižší možné dopravy, náklady na platbu nevracíme, jelikož nabízíme zdarma platbu předem na účet.
7) Dopravci, kteří mají snahu balíček dopravit jsou Česká POŠTA, PPL/DHL, DPD, Toptrans, bohužel špatné zkušenosti jsou se Zásilkovnou, jejich rozvoz je večer a jelikož naše pracovní doba je do 15:00hod, tak dají balíček na pobočku Zásilkovny. Balíky nevyzvedáváme na výdejních místech a proto požadujte u přepravce doručení v pracovní době.
8) Prodejce má také nárok na odstoupení od smlouvy.
...........................................................................................................................................................................................................